Panduan Tone Excel Sumber Rujukan & Panduan Buat Semua Ahli TuneTalk ToneExcel
No.45A JALAN KAJANG IMPIAN 2/1,TAMAN KAJANG IMPIAN,43650 BANDAR BARU BANGI,SELANGOR
MALAYSIA.
Tel: 016 - 685 4699
016 - 995 9585
011- 2637 6574
017 - 302 7920
012 - 759 8595
C.O.D AREA :
BANGI/KAJANG/PUTRAJAYA
SEMENYIH/DENGKIL/SALAK
TINGGI/KOTA WARISAN
BANTING/NILAI LEMBAH KELANG YANG BERHAMPIRAN
Service Center TuneTalk
Bandar Baru Bangi
FIND US IN STORES:
Tel: 010-500 1333
Waktu Bekerja: Isnin hingga Jumaat Jam: 9 pg - 10 mlm
Berkenaan:
1. PUK number
2. kelayakan insurance
3. Redeem point
4. Masalah teknikal tentang line
5. Masalah dalam mengekalkan nombor lama (sekiranya HQ ToneExcel sukar dihubungi)
Nama: Nurul atau Firdaus.Tel: 010-5000 969 atau 010 5333 969 atau 010 772 7587 atau 03-90543809 Fax: 03-90540278
Email: info@toneexcel.com
Waktu Bekerja: Isnin hingga Jumaat Jam: 9 pg - 6 ptg
Alamat: B-2-8 & B-3-8, Jalan 3/149/E, Taman Sri Indah,Bangunan Endah Promenade,Bandar Baru Sri Petaling, 57000 Sri Petaling, Kuala Lumpur.
Berkenaan:
1. Masalah komisyen dan bonus -
2. kad SIM tidak boleh digunakan -
3. status keahlian -
4. kad SIM dah expired atau belum - 5. kegagalan port in (kegagalan dalam mengekalkan nombor lama) - 6. lupa password website mahu reset semula.
7. Mengenai web replika dari HQ.
Pejabat HQ TuneTalk
Hubungi Kami
TuneTalk Customer
Care
Ada beberapa talian yang khusus bagi menjawab persoalan-persoalan tertentu serta bagi tujuan menyelesaikan masalah anda. Sila kenalpasti persoalan dan masalah anda dan buat panggilan ke talian yang sepatutnya/betul bagi memastikan masalah anda diselesaikan dengan kadar yang segera.
Sebelum membuat panggilan ke mana-mana nombor di bawah, amat disarankan anda baca terlebih dahulu halaman "Soal/Jawab" sebab kebanyakan persoalan ada penyelesaiannya di situ.